Annet Service Assurance

Annet is een applicatie voor de medewerkers van alle KPN helpdesken. Het biedt enerzijds alle administratieve gegevens van een klant en zijn producten. Anderzijds biedt het de helpdeskmedewerker een hele reeks testen en opties om de klantproblemen zo snel mogelijk te verhelpen.

Plance voerde de volgende werkzaamheden uit:

  • impact-analyses voor nieuwe functionaliteit
  • ontwerp en onderhandeling over nieuwe functies
  • ontwerp van nieuwe data integratie componenten
  • diverse procesmatige verbeteringen doorgevoerd in het ontwikkelproces
  • Date: 2010
  • Categories: Detachering, Java Development
  • Client: KPN

Related Projects

  • ValuedProfessionals Interaction Design

    ValuedProfessionals is een startup op het gebied van Human-Capital-Management met als doel de juiste persoon op de juiste plek te…

  • Monitoring Web App plus Back-end

    Voor een grote overheidsklant bouwde Plance een web front-end en service laag waarmee de status van de informatievoorzieningsmiddelen zoals vertrekborden…

  • jBPM for Marketing Automation

    Voor 2organize ontwikkelde Plance een Channel Consolidatie systeem in JEE5 en JBoss jBPM dat verantwoordelijk is voor interne afhandeling van grote…


@2021 Plance. All rights reserved.